6 Mayıs 2014 Salı

Malatya 3. Kitap Fuarı

Bu yıl fuarda çok güzel vakit geçirdim. Abiminde kitabı olduğu için ona destek amaçlı da durdum 

Şimdi aldığım kitaplara bir göz atalım mı :)



Lal Kitabı devgili yazar Sevda Kıdeyşin Kitabı şuan kitabım elimde olmadığı için resmini çekemedim :) Mısır apartmanınıda daha sonra alacağım. Dört çocuk annesi olan sevda hanım öyle nadide bir insandıki onu tanımakdan gurur duydum. 


Ve bir diğer kitabım çok değerli aile dostumuz Selçuk Alkan kendisininde bir çok kitabı var oda memleketimizde oturuyordu ama İstanbula gitti . ama arada geldiğinde yine görüşüyoruz. Bunları okuyunca inş. yazıcam.


Benim ismime imzaladığı sayfa


Bunları kardeşim çekti :) güzel yakalamış :)


Buda Mehtap Altanın çivi kitabı şiir yazmayı okumayı çok sevdiğim için bu şiir kitabını aldım. Şiir yazmayalı hayli bi zaman oldu belki ilham veriri bunlar... 


İşte Sevda hanım Lal kitabını imzalarken 


Bu romanıda eşim adına imzalattım. Polisiye romanı ve son sayfası yırtık :) Sevgili yazar Bilal Sami Gökdemire Teşekkürler :)


Bunlarda öyle hoşuma gittiki iki tanesi 5 tl idi. Hemen alıverdim :)


Ve Temrin dergisinin sahibi Şeref Yılmaz onunda bu şiir kitabını aldım imzalattım ilk gün gelmişti :)

İşte bu kadar uzun zamandır yazmıyordum bu baya uzun oldu okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder